woensdag 31 oktober 2012

Halloween

Dat ik niet echt op dezelfde golflengte zat als de Texanen bleek al snel tijdens onze eerste Halloween. In mijn naïviteit had ik het geweldige idee opgevat om een gezond alternatief te bieden voor de vuile snoep die overal werd uitgedeeld. Dus kocht ik enkele kistjes mandarijntjes en maakte ik fruitspiesjes om aan de kinderen die rondkwamen uit te delen. Ik had mij een beetje mispakt aan dit project want hebt u er enig idee van hoe lang het duurt om fruitspiesjes voor de ganse buurt te maken? Lang, heel lang, dat kan ik u verzekeren!
De dag daarna bleek al snel dat die Texaantjes mijn inspanningen helemaal niet op prijs stelden. De twee bomen voor ons huis hingen vol met wc papier en op sommige stukken stond cheap geschreven. Cheap, moi? Diegene die dat geschreven heeft, deed duidelijk geen boodschappen want al dat vers fruit had een fikse hap uit mijn budget genomen. Om de boel wat op te vrolijken ging het nog wat druilen waardoor het wc papier lekker papperig werd. Hebt u er enig idee van hoe lang het duurt om twee bomen te ontdoen van ontelbare rollen wc papier die er over gegooid werden? Lang, heel lang, dat kan ik u verzekeren!
Dus ging ik het jaar daarna naar de goedkope ‘Dollar Store’ en kocht verschillende zakken van de meest gekleurde fluo snoep en kwam heel wat goedkoper uit. Bovendien kreeg ik dat jaar geen ongewenst cadeautje meer in mijn voortuin. Iedereen blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten