donderdag 3 januari 2013

Ik doe mee #de maand van de hoffelijkheid.

demaand
Het nieuwe jaar is al niet meer zo nieuw en iedereen is nog steeds druk met lijstjes. Op het eind van vorig jaar waren het overzichten en ‘best of’ lijstjes, een evaluatie van het afgelopen jaar eigenlijk en even terugblikken om te zien of al die goede voornemens werden waargemaakt. Een nieuw jaar, een nieuw lijstje dachten velen onder ons en ook heel wat bloggers gingen aan de slag met lijstjes en goede voornemens. 
Omdat we die goede voornemens meestal toch niet echt volhouden stelde An Nelissen voor om elke maand een ander pijnpunt aan te pakken ipv een jaarlijst te maken die dan toch halverwege vergeten wordt en dat vind ik een goed idee, dus count me in, ik doe mee!
Januari beginnen we makkelijk vindt An, dus werd dat de maand van de hoffelijkheid.  Hoffelijkheid moet me wel lukken want meestal ben ik vriendelijk en beleefd en ook in het verkeer doe ik mijn best om hoffelijk en defensief te rijden. Zagen tegen de kinderen omdat dit of iets anders niet gedaan is zal moeilijker worden en ik zal dus moeten proberen om die klusjes gedaan te krijgen zonder dat ik ga zeuren want het is tenslotte de maand van de hoffelijkheid. Of wordt het dan toch eerder ‘mission impossible’ maand?  Wordt vervolgd, zou ik zo zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten